Kysyttyä

Löydät tältä sivulta vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.

Kuka Mobiili.fi-palvelun takana on?

Mobiili.fi Kaupan ja Mobiili.fin puhelinten ostopalvelun toiminnasta vastaa Mareti Media Oy, y-tunnus 2263290-6. Olemme täysin 100-prosenttisesti suomalainen yritys.

Verkkosivustona Mobiili.fi on perustettu jo vuonna 2012 ja sivuillamme vierailee kuukausittain satojatuhansia kävijöitä. Vuoden 2019 aikana olemme laajentaneet toimintamme myös puhelinten myyntiin ja ostamiseen.

Puhelimen ostaminen Mobiili.fi Kaupasta

Onko Mobiili.fi Kaupalla myymälää?

Ei ole. Pyrimme toimimaan mahdollisimman tehokkaasti verkkokauppana ja -palveluna. Näin pystymme tarjoamaan parhaat hinnat kaikille asiakkaillemme.

Miten ostaminen Mobiili.fistä toimii?

Puhelimen ostaminen Mobiili.fistä on helppoa. Saatavilla olevat tuotteet on listattu verkkokaupastamme, josta ostaminen käy täysin tavalliseen tapaan: lisää halutut tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle viemään tilaus loppuun.

Mitä puhelimia Mobiili.fi myy?

Mobiili.fi Kauppa myy tällä hetkellä iPhone-puhelimia. Saatavilla olevat tuotteet näet milloin vain verkkokaupastamme. Valikoimamme muuttuu päivittäin.

Hankimme myymämme puhelimet palveluamme käyttäviltä puhelimen myyjiltä ja muista kanavista. Ennen puhelimen myyntiä tarkastamme sen kunnon ja tarvittaessa huollamme puhelimen täyteen iskuun.

Voiko yksittäisestä puhelimesta saada lisätietoja tai kuvia ennen ostoa?

Valitettavasti ei. Valikoimamme muuttuu jatkuvasti. Kaikki puhelimemme ovat toimivia, ja ne ovat tarkastettu ja tarvittaessa huollettu käytäntömme mukaisesti.

Mitä puhelimen mukana toimitetaan?

Mukana toimitettavat varusteet kerrotaan kunkin puhelimen tuotesivuilla. Kaikkien puhelinten mukana toimitetaan SIM-korttikelkan avaustyökalu, useimpien mukana myös latauskaapeli ja mahdollisesti muita varusteita.

Onko kaikissa puhelimissa uusi akku?

Ei ole. Kaikissa puhelimissa akun kapasiteetti on vähintään tavanomaisella yli 80 prosentin tasolla.

Mitä osia Mobiili.fin myymissä puhelimissa käytetään?

Käytämme laadukkaita kolmansien osapuolten tarjoamia varaosia niissä tapauksissa, kun puhelimeen on ennen sen myyntiä ollut tarpeellista vaihtaa osia.

Mitkä maksutavat ovat mahdollisia Mobiili.fissä?

Maksujen vastaanotossa kumppanimme on Paytrail. Sen kautta tarjolla on kattavat maksutapavaihtoehdot:

  • Verkkopankkien e-maksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki
  • Korttimaksut: Visa, MasterCard
  • Mobiilimaksut: MobilePay

Mitkä ovat Mobiili.fin toimitustavat?

Toimitamme kaikki lähetyksemme Postin kautta.

Miten voin seurata toimitusta?

Postin lähetysten seuranta löytyy Postin sivuilta. Löydät lähetyksesi seurantatunnuksen lähettämästämme tilauksen toimittamisesta kertovasta sähköpostista.

Miten peruutan tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi helposti ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Mitä Mobiili.fi-takuu kattaa?

Kaikilla Mobiili.fi Kaupan myymillä puhelimilla on 12 kuukauden Mobiili.fi-takuu.

Tavoiteemme on, että käytetyn puhelimen ostaminen Mobiili.fistä on mahdollisimman helppoa ja turvallista. Sen vuoksi kaikilla puhelimillamme on 14 päivän palautusoikeus sekä kattava Mobiili.fi-takuu. Voimme tarjota nämä edut sinulle, koska tarkastamme ja huollamme kaikki myymämme puhelimemme itse.

Takuumme kattaa mahdolliset laitteessa ilmenevät ongelmat, jotka eivät ole käytöstä aiheutuvia.

Takuu ei kata mekaanisia vaurioita tai kosteusvaurioita.

Mobiili.fi-takuu kattaa myös seuraavat palvelut:

  • Ilmainen laitteen diagnosointi. Arvioimme laitteesi vian veloituksetta.
  • Nopea palvelu. Huollamme laitteesi erinomaisella ripeydellä. Tavoitteemme on huoltaa puhelimesi kuntoon viimeistään seuraavana päivänä sen vastaanottamisesta.
  • Ilmainen lainapuhelin huollon ajaksi. Toimitamme sinulle halutessasi lainalaitteen vastaanotettuamme puhelimesi huoltoon ja jollei huolto valmistu viimeistään seuraavana arkipäivänä. Asiakkaan on palautettava lainalaite samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Palauttamattomista lainalaitteista Palveluntarjoajalla on oikeus veloittaa laitteen arvo, kuitenkin vähintään 500 euroa.
  • Vaihto toimivaan laitteeseen. Mobiili.fi Kaupalla on oikeus tarjota asiakkaalle huoltamisen sijaan vastaava toimiva laite, jos viallista laitetta ei pystytä korjaamaan kuntoon.

Voit lukea lisää Mobiili.fi-takuun ehdoista yleisistä sopimusehdoistamme.

Mitä teen, kun ostamassani puhelimessani ilmeni ongelma?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua ongelman ratkaisemisessa mahdollisimman pikaisesti.

Miten palautan ostamani puhelimen?

Kaikilla Mobiili.fin myymillä puhelimilla on 14 päivä palautusoikeus. Jos haluat palauttaa meiltä ostamasi puhelimen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.